مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:502023-09-25اقتصادي

بدعهدی سرمایه گذار درخصوص نحوه استقرار گمرک در بارانداز ریلی آستارا


رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون خدمات گمرکی در بارانداز ریلی آستارا ارئه می شود، گفت: متاسفانه سرمایه گذار تا کنون در خصوص نحوه استقرار گمرک به تعهدات خود عمل نکرده است.

- ایسنا/گیلان رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون خدمات گمرکی در بارانداز ریلی آستارا ارئه می شود، گفت: متاسفانه سرمایه گذار تا کنون در خصوص نحوه استقرار گمرک به تعهدات خود عمل نکرده است.

محمد رضوانی فر امروز، سوم مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزی که گمرک در بارانداز ریلی آستارا مستقر شد سرمایه گذار تعهداتی را در خصوص نحوه استقرار گمرک پذیرفت که تا این لحظه به تعهدات خود عمل نکرده است، اظهار کرد: با این وجود خدمات گمرکی در بارانداز ریلی آستارا ارائه می شود.

وی تصریح کرد: محوطه بارانداز ریلی آستارا محصور نشده، ساختمان گمرک در محل بارانداز ریلی آماده نشده و همچنین درب ورود و خروج متناسب با رویه های گمرکی آماده نشده است و علی رغم این بدعهدی های سرمایه گذار و عدم ایفای تعهدات خود، گمرک جمهوری اسلامی ایران در حال سرویس دهی و ارائه خدمات به مراجعین است.

رییس کل گمرک ایران با اشاره به بازدیدهای انجام شده از محل پل مرزی جدید اتومبیل رو و نحوه استقرار موقت دستگاه های ارائه دهنده خدمات مرزی در محل پل مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی سرمایه گذار درخصوص نحوه استقرار گمرک در بارانداز ریلی آستارا

بدعهدی سرمایه گذار درخصوص نحوه استقرار گمرک در بارانداز ریلی آستارا